- Szczegóły
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Górze reprezentowane przez Starostę Górowskiego, z siedzibą w: 56-200 Góra, ul. Adama Mickiewicza 1, NIP: 693-18-38-688, Regon: 411 116 871, tel. 65/544 39 00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): Tomasz Wadas, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel:76 300 01 40.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest 6 ust.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z rozpatrywanym wnioskiem w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 - Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane
- ustawa z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 - Prawo ochrony środowiska
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 o rybactwie śródlądowym
- ustawa z dnia 28 września 1991 o lasach
- ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody
- ustawa z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
- Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Posiada Pani/Pan prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, a także do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 913 Warszawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również
- Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich (tj. państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) lub do organizacji międzynarodowych.
- Podanie danych jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne do rozpatrzenia
- Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia
Klauzula informacyjna ZP-1
Zamówienia publiczne wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych – oferent/wykonawca
Klauzula informacyjna ZP-2
Zamówienia publiczne wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych – osoby związane z realizacją zamówienia
z wyłączeniem wykonawcy
Klauzula informacyjna ZP-3
Zamówienia publiczne o wartości nie przekraczającej kwoty 30 000 euro
- Szczegóły
Maria Dutka - Podinspektor
pok. 48 (III piętro)
tel. 65/544 39 11
tel. 785 858 831
e-mail: m.dutka@powiatgora.pl
- Szczegóły
Sylwia Bondzior - Inspektor
pokój nr 6 (I piętro)
tel. 65/544 39 94
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Określanie i planowanie procesu zapobiegania zagrożeniom.
- Przygotowanie i koordynowanie wniosków w zakresie procedur planowania cywilnego.
- Opracowywanie i aktualizacja powiatowych planów obrony cywilnej i ustalanie procedur reagowania kryzysowego w tym zakresie.
- Przygotowanie i zapewnienie funkcjonowania powiatowego systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania.
- Organizacja i nadzór nad szkoleniem z zakresu obrony cywilnej kadr kierowniczych i członków formacji obrony cywilnej.
- Monitorowanie zagrożeń i alarmowanie ludności w wypadku wystąpienia skażeń.
- Nadzór nad tworzeniem i przygotowaniem do działania formacji obrony cywilnej oraz innych jednostek organizacyjnych związanych z ratownictwem.
- Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi w dziedzinie obrony cywilnej.
- Współudział w zabezpieczeniu dóbr kultury i urządzeń użyteczności publicznej przed zagrożeniami.
- Przygotowanie i organizowanie planowej ewakuacji ludności.
- Nadzór nad organizacją ochrony płodów rolnych i zwierząt gospodarskich oraz produktów żywnościowych i pasz, a także ujęć i urządzeń wodnych przed środkami rażenia.
- Koordynowanie przedsięwzięć w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia akcji ratunkowych oraz współudział w likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych Szefa Obrony Cywilnej Powiatu - Starosty w zakresie obrony cywilnej.
- Planowanie, koordynowanie oraz organizowanie zaopatrzenia materiałowego na potrzeby obrony cywilnej.
- Opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego, dokumentacji projektowej budownictwa oraz infrastruktury technicznej pod względem potrzeb obrony cywilnej.
- Koordynowanie zadań w zakresie przygotowania do funkcjonowania publicznych urządzeń zaopatrzenia w wodę w warunkach szczególnych.
- Nadzór nad przygotowaniem i zapewnieniem funkcjonowania budowli schronowych.
- Prowadzenie powiatowego magazynu obrony cywilnej.
- Realizacja pozostałych zadań Szefa Obrony Cywilnej Powiatu wynikających z przepisów prawa.
- Ochrona przeciwpożarowa Starostwa Powiatowego.
- Wykonywanie zlecanych przez Starostę zadań związanych z koordynacją współdziałania jednostek administracji zespolonej i niezespolonej oraz samorządowej działającej na obszarze powiatu w zakresie utrzymania porządku publicznego, bezpieczeństwa państwa i ochrony praw obywatelskich.
- Opracowanie i bieżąca aktualizacja Planu operacyjnego funkcjonowania Starostwa w warunkach zewnętrznych zagrożeń bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
- Organizacja i przeprowadzanie poboru w ramach powszechnego obowiązku obrony.
- Przygotowywanie projektów corocznych wytycznych Starosty do realizacji zadań obronnych i szkolenia obronnego.
- Opracowanie i bieżąca aktualizacja „Planu akcji kurierskiej Starostwa Powiatowego" oraz nadzór nad realizacją zadań akcji kurierskiej przez organy samorządu terytorialnego niższego szczebla.
- Wykonywanie zadań na rzecz Sił Zbrojnych Państw - Stron Traktatu Północnoatlantyckiego przebywających na terenie powiatu - Punkt Kontaktowy państwa - gospodarza - HNS.
- Ustalanie głównych przedsięwzięć szkolenia obronnego, organizacyjne przygotowanie i prowadzenie szkoleń i ćwiczeń na szczeblu powiatowym.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych Starosty dotyczących spraw obronnych.
- Prowadzenie zbioru aktów prawnych i dokumentacji obronnej Starostwa.
- Realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa.
- Realizacja pozostałych zadań obronnych wynikających z odrębnych przepisów prawa.
- Prowadzenie spraw z zakresu świadczeń osobistych i rzeczowych.
- Szczegóły
- Generowanie raportów z systemu CEPiK o braku zgłoszenia nabycia/zbycia oraz braku zgłoszenia pojazdu z zagranicy.
- Weryfikacja raportów ze stanem faktycznym.
- Współpraca z innymi jednostkami w zakresie udzielania informacji o pojazdach zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym.
- Wszczynanie postępowań związanych z nakładaniem kar administracyjnych za niedopełnienie obowiązku rejestracji pojazdu sprowadzonego z terytorium Unii Europejskiej lub zawiadomienia Starosty o nabyciu/zbyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium kraju, w terminie określonym przepisami prawa.
- Wystawianie decyzji o nałożeniu kar administracyjnych.
- Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od wystawionych decyzji do organu wyższej instancji.
- Podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej należności pieniężnych Powiatu Górowskiego i Starostwa Powiatowego w Górze.
- Współdziałanie z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi.
- Wystawianie i wysyłanie upomnień.
- Wystawianie tytułów wykonawczych.
- Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.
- Monitorowanie przebiegu egzekucji prowadzonych przez organy egzekucyjne.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę.