Do zadań należy:

  1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań zamówienia publiczne.
  2. Ustalanie i wybór trybu udzielania zamówień publicznych.
  3. Opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  4. Publikacja ogłoszeń o udzielenie zamówień publicznych.
  5. Udzielanie informacji i wyjaśnień oferentom w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  6. Udział w pracach komisji przetargowych.
  7. Wykonywanie czynności i nadzór nad przebiegiem procedury odwoławczej.
  8. Przygotowywanie umów o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
  9. Opracowywanie i publikacja obowiązkowego rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.
  10. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
  11. Prowadzenie rejestru umów starostwa dotyczących dokonywanych zakupów.
  12. Organizacja i przeprowadzanie wszelkich zamówień w starostwie o wartości poniżej 30 000 euro.
  13. Opracowywanie regulaminu i bieżący nadzór nad wykonywaniem regulaminu realizacji dostaw, zlecania usług i robót budowlanych, których wartość szacunkowa netto jest niższa niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 30 000 euro w Starostwie.
  14. Inne zadania wynikające z ustawy prawo zamówień publicznych zlecone przez Starostę.

 

Placówka
STAROSTWO POWIATOWE W GÓRZE
ADRES
ul. Mickiewicza 1
56-200 Góra
telefon
65/544 39 00
fax
65/543 35 11
e-mail
sekretariat@powiatgora.pl
Inspektor Ochrony Danych
Tomasz Wadas
iod@powiatgora.pl