Gminy
Góra, Wąsosz, Niechlów, Jemielno

W dniach 3.10 - 5.10 odbyła się szkolna wycieczka uczniów LO w Górze do Krakowa. Udział w niej wzięli chętni uczniowie klas pierwszych i drugich, pod opieką nauczycieli: Małgorzaty Dudzińskiej i Agnieszki Łukaszów. Pierwszego dnia mieliśmy okazję zwiedzić podziemia Krakowskiego Rynku i Sukiennic, w których znajdowało się interaktywne muzeum. Tam dowiedzieliśmy się wielu ciekawych faktów o historii i codziennym życiu średniowiecznego Krakowa. Dzień zakończył się szalonym wieczorem w parku wodnym. Następnego dnia wraz z przewodnikiem zwiedzaliśmy najsłynniejsze zabytki Krakowa. Kościół Mariacki zachwycił nas swoimi misternymi zdobieniami, na Wawelu poczuliśmy ducha czasu zamkniętego w murach tej budowli. Znaleźli się też chętni uczniowie do uruchomienia dzwonu Zygmunta! Nie obyło się też bez kulinarnych pyszności – nagrodą za słuchanie przewodnika były pączki . Popołudnie spędziliśmy w House of Atractions, gdzie uczniowie mogli odnaleźć się w lustrzanym labiryncie, przejechać Olejką górską w 3d i przeżyć przygodę w okularach VR. Ostatniego dnia pożegnaliśmy się z pięknym Krakowem i udaliśmy się do największego w Polsce parku rozrywki Energylandia. Pobyt w parku był niewątpliwie ekscytującym przeżyciem, pełnym emocji i niezapomnianych wrażeń.   A. Łukaszów.