Drodzy Rodzice i Opiekunowie dzieci w wieku od 0 do 18-go roku życia, informujemy o planowanym postoju Dentobusu:
Góra, 5 sierpnia 2023 r. miejsce: teren przy Ośrodku Kultury Fizycznej, ul. Sportowa 1 w godz. 13:00 - 17:00
Aby rozwiać Państwa wątpliwości, poniżej odpowiadamy na najczęstsze pytania:
- JAK ZGŁOSIĆ DZIECKO?
Nie trzeba dopełniać żadnych wormalności, wystarczy przyjść z dzieckiem. Trzeba znać numer PESEL dziecka.
- ILE TO KOSZTUJE?
NIC. Wszystkie czynności Dentobusu, lekarzy i naszego personelu są BEZPŁATNE, refundowane przez Dolnośląski Oddział NFZ.
- CZY WARTO?
Zdecydowanie TAK. Nawet jeśli Państwa pociecha znajduje się pod opieką stomatologa, wykonany przez naszego lekarza przegląd może pomóc w diagnozie, wykazać potrzebę leczniczą i przyspieszyć usunięcie problemu.
Zgodnie z badaniami 86,9% polskich sześciolatków dotyka problem próchnicy, a jej intensywność to średnio 5,1 zębów zainfekowanych. Wczesna diagnoza pozwala na szybkie i bezbolesne leczenie. Odsunięcie leczenia w czasie może prowadzić do konieczności leczenia kanałowego lub utraty zęba. Jako rodzice dzieci z zębami mlecznymi – pamiętajcie Państwo iż próchnica przeniesie się z nich także i na zęby stałe. Nie warto więc lekceważyć profilaktyki w każdym wieku dziecka. Dla starszych pociech, przygotowaliśmy natomiast specjalną kartę Pacjenta, w której w szerszym zakresie analizujemy potrzeby leczenia ortodontycznego, istotnego zwłaszcza w okresie dojrzewania i intensywnego wzrostu.
- CZY DENTOBUS LECZY?
TAK. Dentobus to w pełni wyposażony gabinet, świadczący usługi w zakresie stomatologii zachowawczej. Leczenie jest zależne od wyników przeglądu, oceny lekarza, współpracy Pacjenta, zasobów materiałowych i czasowych oraz ilości Pacjentów w dniu przeglądów. Dentobus nie świadczy usług specjalistycznych - tj. np. chirurgia, ortodoncja etc.
- CZY WIZYTA W DENTOBUSIE JEST BEZPIECZNA?
W Dentobusie wdrożony jest program BEZPIECZNEJ przychodni mobilnej. Nasi specjaliści przyjmują Pacjentów w pełnych środkach ochrony osobistej, przy pracującej przepływowej lampie UVC, z zastosowaniem środków dezynfekcji powierzchniowej, dezynfekcji ust Pacjenta i zminimalizowanym czasem ekspozycji.
- CO DALEJ? CZY JESTEM ZMUSZONY DO KONTYNACJI LECZENIA?
NIE. Po wykonanych przez naszych lekarzy czynnościach, Państwa dziecko otrzyma kartę Pacjenta. W niej, między innymi, lekarz po zbadaniu stanu uzębienia i błon śluzowych, określi na diagramie potrzeby leczenia zachowawczego, oceni wady zgryzu i wskaże ewentualne potrzeby konsultacji specjalistycznych (np. ortodontycznej).
Wzięcie udziału w przeglądzie jest dobrowolne i nie narzuca w żaden sposób kontynuacji, wyboru lekarza czy też metod i finansowania leczenia.
Więcej informacji o nas na: www.directmedic.pl.