- Generowanie raportów z systemu CEPiK o braku zgłoszenia nabycia/zbycia oraz braku zgłoszenia pojazdu z zagranicy.
- Weryfikacja raportów ze stanem faktycznym.
- Współpraca z innymi jednostkami w zakresie udzielania informacji o pojazdach zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym.
- Wszczynanie postępowań związanych z nakładaniem kar administracyjnych za niedopełnienie obowiązku rejestracji pojazdu sprowadzonego z terytorium Unii Europejskiej lub zawiadomienia Starosty o nabyciu/zbyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium kraju, w terminie określonym przepisami prawa.
- Wystawianie decyzji o nałożeniu kar administracyjnych.
- Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od wystawionych decyzji do organu wyższej instancji.
- Podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej należności pieniężnych Powiatu Górowskiego i Starostwa Powiatowego w Górze.
- Współdziałanie z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi.
- Wystawianie i wysyłanie upomnień.
- Wystawianie tytułów wykonawczych.
- Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.
- Monitorowanie przebiegu egzekucji prowadzonych przez organy egzekucyjne.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę.
Zadania - Stanowisko ds. egzekucji administracyjnej
- Szczegóły