1. Generowanie raportów z systemu CEPiK o braku zgłoszenia nabycia/zbycia oraz braku zgłoszenia pojazdu z zagranicy.
  2. Weryfikacja raportów ze stanem faktycznym.
  3. Współpraca z innymi jednostkami w zakresie udzielania informacji o pojazdach zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym.
  4. Wszczynanie postępowań związanych z nakładaniem kar administracyjnych za niedopełnienie obowiązku rejestracji pojazdu sprowadzonego z terytorium Unii Europejskiej lub zawiadomienia Starosty o nabyciu/zbyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium kraju, w terminie określonym przepisami prawa.
  5. Wystawianie decyzji o nałożeniu kar administracyjnych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od wystawionych decyzji do organu wyższej instancji.
  7. Podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej należności pieniężnych Powiatu Górowskiego i Starostwa Powiatowego w Górze.
  8. Współdziałanie z innymi organami i jednostkami organizacyjnymi.
  9. Wystawianie i wysyłanie upomnień.
  10. Wystawianie tytułów wykonawczych.
  11. Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.
  12. Monitorowanie przebiegu egzekucji prowadzonych przez organy egzekucyjne.
  13. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę.
Placówka
STAROSTWO POWIATOWE W GÓRZE
ADRES
ul. Mickiewicza 1
56-200 Góra
telefon
65/544 39 00
fax
65/543 35 11
e-mail
sekretariat@powiatgora.pl
Inspektor Ochrony Danych
Tomasz Wadas
iod@powiatgora.pl